вівторок, 13 січня 2015 р.

Завдання до уроку

1.Розвязати рівняння (із записом на дошці):
А) = ;                    б)



Розвязання.

=;  х≠-3.
За основною властивістю пропорції (х-3) (х+3)=)2,
Х2-9=5,   х2=14,  х1= - ;   х2= .
Відповідь: - ;    ;  
Б)   – =3,
5(5х2 +9) -6 (4х2-9)= 30 * 3,
25х2+45-24х2+54=90,
Х2 +99=90,
Х2= -9.
Відповідь: дійсних розв’язків немає.
2. Учні  працюють у парах: один учень « спеціаліст »  - виконує завдання, другий – « рецензент» - його перевіряє . Потім учні міняються ролями . У ролі арбітра – вчитель.
 
Е) -6х2+13х=0,
-х(6х-13)=0,
Х=0 або 6х-13=0,
                6х=13,       
             Х= =2.
Відповідь: 0; 2.
Поки утворені пари виконують завдання на «кубику - рубику», решта учнів класу працює самостійно.
Розвязати рівняння:
А)2+7=12+7,                                       
2=12х;
2-12х=0,
3х(х-4)=0,
Х=0 або х-4=0,
                Х=4.
Відповідь: 0;4.
Б) = ,
5(4х2 -3х)=3*3х,
20х2 -15х=9х,
20х2-24х=0,
4х(5х-6)=0,
Х=0, або 5х-6=0,
                5х=6,
                 Х=1,2.
Відповідь: 0; 1,2.






V.  Підсумок уроку.
На уроці розглянуто розв’язування неповних рівнянь. При цьому використовувались формули скороченого множення, множення многочлена на многочлен та основна властивість пропорції.
Зошити збираються на перевірку.
VI. Завдання додому.

Повторити : прг.20. виконати з «Вправи для самооцінювання» №1-9; стр. 202-203.

Немає коментарів:

Дописати коментар