1.Розвязати рівняння (із записом на
дошці):
Розв’язання.
=; х≠-3.
За основною властивістю пропорції (х-3) (х+3)=)2,
Х2-9=5,
х2=14, х1=
- ; х2= .
Відповідь: - ; ;
Б) – =3,
5(5х2 +9) -6 (4х2-9)= 30 * 3,
25х2+45-24х2+54=90,
Х2 +99=90,
Х2= -9.
Відповідь: дійсних розв’язків немає.
2. Учні
працюють у парах: один учень « спеціаліст » - виконує завдання, другий – « рецензент» -
його перевіряє . Потім учні міняються ролями . У ролі арбітра – вчитель.
Е) -6х2+13х=0,
-х(6х-13)=0,
Х=0 або 6х-13=0,
6х=13,
Х= =2.
Відповідь: 0; 2.
Поки утворені пари виконують завдання на «кубику -
рубику», решта учнів класу працює самостійно.
Розв’язати рівняння:
А) 3х2+7=12+7,
3х2=12х;
3х2-12х=0,
3х(х-4)=0,
Х=0 або х-4=0,
Х=4.
Відповідь: 0;4.
Б) = ,
5(4х2 -3х)=3*3х,
20х2 -15х=9х,
20х2-24х=0,
4х(5х-6)=0,
Х=0, або 5х-6=0,
5х=6,
Х=1,2.
Відповідь: 0; 1,2.
V. Підсумок уроку.
На уроці розглянуто
розв’язування неповних рівнянь. При цьому використовувались формули скороченого
множення, множення многочлена на многочлен та основна властивість пропорції.
Зошити збираються на
перевірку.
VI. Завдання додому.
Повторити : прг.20.
виконати з «Вправи для самооцінювання» №1-9; стр. 202-203.
Немає коментарів:
Дописати коментар